Co dělat při technickém problému? Podpora TETANET radí, jak řešení urychlit
Internet nefunguje, a vy nevíte, proč. Zavoláte na zákaznickou linku a tam vás hodinu přehazují mezi odděleními. Každému musíte problém vysvětlovat znovu. Nakonec vám řeknou, že pošlou technika „někdy příští týden“.
U nás tohle nezažijete. Jako regionální poskytovatel internetu a kabelové televize v Ústí nad Labem a okolí víme, jak otravné může být vyřizování technických problémů. Proto to děláme jinak.

Nemusíte vysvětlovat problém pořád dokola
Zákaznickou podporu u nás tvoří tři zaměstnanci. To znamená, že když zavoláte podruhé, velmi pravděpodobně mluvíte se stejným člověkem jako včera. A když ne, tak si vaši situaci předali a nemusíte znovu vysvětlovat, že „ten modem bliká červeně už od úterý.“
Zavoláte, popíšete problém kolegyni na zákaznické lince a ta předá všechny potřebné informace našemu technikovi. Ten už pak situaci řeší jen s vámi až do konce. Nebudeme vás posílat z oddělení na oddělení a nemusíte vysvětlovat tentýž problém několika různým lidem.
Nečekejte, až budete na nervy
Spousta zákazníků se nám ozve, až když už jsou na pokraji nervového zhroucení a hned vyhrožují přechodem ke konkurenci. Přitom stačilo zavolat v momentě, kdy problém nastal. Chápeme však, že máte třeba špatné zkušenosti s jinými poskytovateli.
V TETANETU problém řešíme hned, jak nám ho nahlásíte, ideálně během několika hodin, pokud je to možné. Takže proč trpět týden, když můžete zavolat hned?
Technici jsou tu pro vás i o víkendu
Internet se může pokazit kdykoliv, naštěstí naše technická podpora funguje každý den od 8:00 do 21:00. I v sobotu, v neděli, ve svátky.
Mimo pracovní dobu zákaznického centra stačí při volání zvolit možnost "technický problém" a dovoláte se rovnou na technika. Toho samého, co k vám případně vyjede opravit připojení.
Během pracovní doby zákaznického centra vás přijmou naše kolegyně a předají vše potřebné technikovi.
Jak se na nás obrátit
Máme jedno telefonní číslo pro všechno. Nemusíte hledat, na které číslo máte volat podle typu problému.
- Zákaznická podpora: pondělí–čtvrtek 7:00–17:00, pátek do 15:30
- Technická podpora: každý den 8:00–21:00
Chat na webu funguje jen v pracovní době (zatím), ale odpovíme rychle.
Přes e-mail vám odpovíme co nejdříve.
Chcete vědět více o našich službách? Podívejte se na naši nabídku tarifů pro internet Ústí nad Labem. Všechny informace naleznete v záložce Ceník služeb. Zajistíte si tak spolehlivé připojení pro vaši domácnost.
Jsme menší regionální firma, která si zakládá na tom, že s každým zákazníkem jednáme individuálně bez žádných taktik.