zpět

S čím vám poradí náš skvělý zákaznický servis?

2 minuty čtení

V TETANETu víme, že vynikající zákaznický servis je jak o poskytování kvalitních služeb, v našem případě tedy internetového a televizního připojení, tak o budování vztahů s vámi - našimi zákazníky.

Osobní přístup zákaznického servisu TETANET

Uvědomujeme si, že konkurence v telekomunikačním průmyslu je velmi intenzivní. Nejen z tohoto důvodu děláme vše pro to, aby naše zákaznická linka poskytovala individuální přístup ke každému z vás. Považujeme to za základ vaší pozitivní zkušenosti s TETANETem a snažíme se především o to, abyste si sjednané služby užívali bez problémů.

zakaznicky-servis-stock.webp

Od výběru služeb po podporu při nákupu a řešení vašich dotazů

V rámci zákaznického servisu poskytujeme poradenství při výběru služeb, ať už se jedná o internetové připojení nebo zavedení kabelové televize. Naši pracovníci vás rádi podpoří i během nákupního procesu, pokud byste se v jeho průběhu potřebovali na cokoliv zeptat.

Taktéž vám ochotně odpoví na veškeré technické dotazy, vyřeší s vámi případnou reklamaci nebo stížnosti. Hlavní je, abyste byli spokojeni a vše hladce a rychle vyřídili.

V TETANETu usilujeme o to, abys vám naši pracovníci v rámci zákaznického servisu aktivně naslouchali, byli laskaví a vždy porozuměli vašim potřebám a preferencím. Absolvují školení, díky kterým zdokonalují své komunikační dovednosti a znalosti v rámci našich služeb. Z vašich připomínek pak mají zpětnou vazbu, která je velmi cenná pro jejich zlepšení.

Prozákaznický přístup TETANET

Prozákaznický přístup je pro nás v TETANETU prioritou. Děláme vše pro to, abychom našli ideální řešení pro každého klienta. Naše zákaznické centrum vám poskytuje efektivní a rychlou pomoc skrz kvalifikované pracovníky. Součástí je i online klientská zóna na našem webu, kam můžete napsat váš dotaz.