Nejčastější dotazy

Technické dotazy

Jak zapojím CA modul do TV?
  1. Kartu vložte do CA modulu čipem vzhůru.
  2. CA modul opatrně vložte do televize obrázkem směrem ke zdi.
  3. Spusťte automatické ladění na televizi.
  4. Udělejte si pohodlí, nohy nahoru a užívejte naplno všechny Vaše programy.
Jak se připojím k Wi-Fi routeru?
  1. Zapojte Wi-Fi router do elektrické zásuvky a zapněte jej.
  2. Propojte internetovou zásuvku s Wi-Fi routerem - kabel zapojte do portu označeného "WAN".
  3. Po cca 1 minutě Wi-Fi router začne vysílat Wi-Fi signál.
  4. Na přiloženém štítku k Vašemu Wi-Fi routeru najdete název sítě a heslo.
  5. Rozklikněte na počítači dostupné sítě a najděte tu Vaši(ikona v pravém dolním rohu).
  6. Zadejte heslo ze štítku.
  7. Po zadání hesla Vám systém napíše připojeno, zabezpečeno.
Co mám dělat, když nefunguje internet?
  1. Při nefunkčním internetu restartujte (vypnutí/zapnutí) Wi-Fi router, popř. PC/notebook.
  2. Neresetujte Váš Wi-Fi router do továrního nastavení(bylo by potřeba znovu kompletně nastavit).
  3. Pokud nepomůže restart zařízení, tak Wi-Fi router odpojte od sítě vyndáním síťového kabelu.
  4. Zapojte síťový kabel přímo do PC/notebooku, druhý konec do internetové zásuvky a vyzkoušejte.
  5. V případě, že je internet dostupný, je pravděpodobně problém s Wi-Fi routerem.

Obchodní dotazy

Jak funguje závazek/zvýhodněná nabídka?
Většina zákazníků u nás preferuje smlouvu se závazkem na 1 rok, protože je cenově výhodnější. Výhodou je, že tuto nižší cenu můžete čerpat opakovaně každý rok. Nicméně, pokud budete mít zájem, můžete s námi sjednat i smlouvu, která bude na dobu neurčitou a lze tak podat výpověď kdykoliv.
Nezmění se mi v průběhu cena?
Nezmění, stejnou cenu Vám garantujeme po celou dobu závazku.
Jak mohu odstoupit od smlouvy?
V případě, že budete chtít zrušit dodávku služeb, bude potřeba tuto skutečnost oznámit buď písemně, osobně nebo emailem nejpozději do 20. dne v měsíci, abychom byli schopni Váš požadavek zpracovat a služby ukončit k poslednímu dni měsíce, kdy jste podali výpověď. Všechny ostatní záležitosti pak vyřešíme osobně.
Jsou služby nějak omezeny?
Hlavním omezením služby je zákaz poskytovat připojení k Internetu a kabelové TV dalším osobám. To je dáno smluvními podmínkami, které jsou součástí smlouvy a jsou závazné. Žádná další výrazná omezení funkčnosti aplikována nejsou.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku nebo Váš problém přetrvává? Neváhejte nás kontaktovat.